Kofeina – doskonały środek przed treningiem

Kofeina – doskonały środek przed treningiem

Dzisiaj coraz więcej mówi się o suplementacji kofeiny przed treningiem. Co warto o tym wiedzieć? Jakie działanie ma kofeina? Na co trzeba uważać podczas stosowania kofeiny? Kto nie powinien jej stosować? Na te wszystkie pytania odpowiemy poniżej.

Co daje suplementacja kofeiny podczas treningu?

Czy suplementacja kofeiną w ogóle coś poprawia? Jak najbardziej tak – przede wszystkim warto powiedzieć, że kofeina generalnie pobudza organizm. Ponadto rozszerza ona naczynia krwionośne oraz powoduje większą odporność na ból. Słowem – sprawia że dłużej możemy trenować bez zmęczenia. Warto jeszcze jednak dodać, że kofeina także pobudza szybsze spalanie tkanki tłuszczowej.

Sprawdź także: http://kofeina-sklep.pl

Czy każdy może stosować kofeinę?

Suplementy dla sportowców jak sama nazwa wskazuje są suplementami a nie substancjami, które bezwzględnie należy brać. Co więcej – część osób nie może stosować różnego rodzaju suplementów. Przy kofeinie także obowiązują takie obostrzenia.Trzeba bowiem zauważyć, że jednakowoż jest to substancja pobudzająca. Zatem nie powinny brać kofeiny osoby z problemami z wysokim ciśnieniem krwi albo też z niektórymi problemami neurologicznymi. Kofeina także jest przeciwwskazana u osób mających problemy ze snem.

W jakich sportach polecana jest kofeina?

Kofeinę można z powodzeniem zastosować we wszystkich sportach siłowych oraz sportach walki a także treningach mających na celu redukcję tkanki tłuszczowej.

Na co trzeba uważać podczas suplementacji kofeiny?

Przede wszystkim trzeba tu zwracać uwagę na to, aby nie przekroczyć w żadnym wypadku łącznej dawki kofeiny jaka jest dozwolona na dobę. Standardowo są to trzy filiżanki kawy i naprawdę już nie powinno się dostarczać organizmowi więcej kofeiny. Tymczasem warto zauważyć, że czasem jednak tabletka kofeiny to już są praktycznie trzy kawy. Wówczas w żadnym wypadku nie możemy spożywać więcej kofeiny w postaci kawy czy też herbaty albo napojów energetycznych. Przedawkowanie kofeiny niestety skutkuje arytmią serca, zmęczeniem, problemami ze snem i złym samopoczuciem.

Kofeina – doskonały środek przed treningiem
5 (100%) 1