Czym powinno się charakteryzować dobre pozycjonowanie stron?

Czym powinno się charakteryzować dobre pozycjonowanie stron?

Nie ma firm idealnych, ale istnieją na rynku firmy, którym blisko do tej perfekcji. To one od lat potrafią zadowalać swoich klientów, pomagają im w rozwijaniu biznesów i robiąc to na wiele różnych sposobów. Tak właśnie powinna działać dobra agencja SEO. Poniższe cechy charakteryzują najlepsze agencje tego rodzaju. Warto więc zwracać na nie szczególną uwagę.

 

W pozycjonowaniu bardzo ważne jest doprowadzenie do sytuacji, w której olbrzymia ilość linków umieszczanych na zewnętrznych stronach będzie prowadzić do tego jednego głównego portalu, należącego oczywiście do klienta. Spora ilość “specjalistów” do osiągnięcia tego celu wykorzystuje jednak nieodpowiednie metody. Zależy im wyłącznie na jak największej liczbie linków. Totalnie zapominają o ich jakości, która jest przecież absolutnie ważna. Istnieją oczywiście pewne miejsca w sieci, w których takie linki można zdobyć niemalże za darmo albo za śmiesznie niską cenę, ale dobre agencje SEO kategorycznie nie powinny z nich korzystać. Nikt nie powinien tego robić. Wyszukiwarki Google nie traktują takich linków zbyt dobrze, tak więc mogą ukarać kogoś, kto będzie je stosować. Takie sytuacje naprawdę coraz częściej się zdarzają. Lepiej więc nie ryzykować i “normalnie” pozycjonować stronę przy pomocy “normalnych” linków.

Sprawdź: WolfBrothers

W pozycjonowaniu bardzo ważną rolę odgrywają również treści. Dawniej nie przywiązywano zbyt dużej wagi do ich jakości. Wyszukiwarki też się nią nie przejmowały. Najważniejsze było to, by w tekstach (i to jak największej ich ilości) pojawiały się wskazane frazy kluczowe z podlinkowanym adresem strony głównej klienta. Najczęściej tworzono więc tzw. “precle”, będące mało wartościowymi tekstami o znikomej wartości merytorycznej. Dziś natomiast pozycjonowanie stron odchodzi od stosowania treści niskiej jakości. Akceptowalne stały się jedynie teksty zapleczowe, które też nie są oczywiście dziełami literackimi, ale przynajmniej da się je normalnie czytać i często niosą ze sobą jakąś wartość merytoryczną. Ogólnie rzecz biorąc warto więc pójść w jakość.

Dobra i doświadczona agencja SEO na pewno będzie trzymać się dwóch powyższych zasad, które można uznać za jedne z ważniejszych w kontekście pozycjonowania stron internetowych.